Tietoa meistä

Tällä sivulla voit lukea lisää meistä: ketä me olemme, mitä me teemme ja mihin toimintamme pohjautuu.

Puheenjohtaja: Linda Lammensalo

Linda on juuri maisteriopinnot aloittanut ympäristönmuutoksen ja kestävän kehityksen opiskelija, ja sivuaineena hän lukee kehitysmaatutkimusta. Lindaa kiinnostavat erityisesti yhdenvertaisuus ja ilmastokysymykset. Lindalla on kokemusta useasta eri järjestöstä ja hän on mm. työskennellyt Ugandassa, Etelä-Afrikassa, Libanonissa ja Yhdysvalloissa. Hän on yksi Child Hug Internationalin perustajajäsenistä, ja hän koordinoi CHI:n toimintaa Ugandassa paikallisten kontaktiensa avulla. Vapaa-ajalla Linda harrastaa triathlonia ja nauttii hyvien kirjojen lukemisesta.

Varapuheenjohtaja: Miisa Pöyry

Miisa on rauhantutkimuksen maisteriopiskelija Tampereelta, ja sivuaineena hän lukee kestävää kehitystä. Miisa toimii yhdistyksen varapuheenjohtajana ja on yksi perustajajäsenistä. Miisalla on kokemusta järjestötoiminnasta jo useamman vuoden ajalta ja hän on myös toiminut kehitysavustajana Nepalissa. Miisa haluaa tehdä rakentavaa ja kunnioittavaa yhteistyötä CHU:n kanssa, ja luoda muutosta parempaan yksi ihminen kerrallaan. Vapaaehtoistöiden lisäksi Miisa nauttii ulkoilemisesta ja on aktiivinen "Netflix-maratoonari".

Sihteeri: Sinituuli Untamala

Sini on maailmanpolitiikan ja viestinnän maisteriopiskelija Helsingistä. Hän toimii yhdistyksen sihteerinä ja on niin ikään yksi perustajajäsenistä. Sini lähti Child Hug Internationalin toimintaan mukaan, sillä hän halusi löytää tavan auttaa heikommassa asemassa olevia mahdollisimman vähin välikäsin. Siniä kiinnostaa erityisesti naisten oikeudet ja hän toivoo pystyvänsä lisäämään näiden asioiden tietoisuutta myös Suomessa. Vapaa-ajallaan hän harrastaa musiikkia ja matkailua.

Rahastonhoitaja: Salla Sigvart

Salla opiskelee kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen (Intercultural Encounters) maisteriohjelmaa Helsingissä. Hän on yksi Child Hug Internationalin perustajajäsenistä ja yhdistyksen rahastonhoitaja. Opinnoissaan hän keskittyy maailman monimuotoisuuteen ja on kiinnostunut erityisesti oikeudenmukaisuus kysymyksistä. Child Hug International toiminta niin ikään jatkaa Sallan kiinnostuksen kohteista ja antaa mahdollisuuden parantaa ihmisten asemaa käytännössä. Hän pitää myös lukemisesta ja on elokuvaintoilija.